מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייה
סגירה
sponsored by 

סיכום הכנס המקומי Dell Technologies Forum

21/09/2023

ב-12 בספטמבר ערכנו את הכנס השנתי ה- Dell Technologies Forum באקספו תל אביב, עם למעלה מאלף לקוחות, שותפים וקולגות ביום מעורר השראה ומלא בחדשנות. מומחים ומנהלים מובילים מ-Dell Technologies, Intel, Microsoft, NVIDIA, AMD, VMware הציגו תובנות ואפשרו ללקוחות ולשותפים להכיר וללמוד אודות מבחר הפתרונות הרחב שלנו.

לצפיה בסרטון הכנס:

היום נפתח בארוחת הבוקר המסורתית בפורום ה-CxO עם 135 בכירים שהצטרפו לסופי רונרץ, GM CNE&I, רולא דאגר, Global Channel Chief וליאור פוני, מנכ"ל Dell Technologies ישראל.

עוד לקחו חלק במפגש פול ברוק, EMEA AI Lead, אשר דיבר על החשיבות האסטרטגית של GenAI ותומר ששון סגן נשיא, CCG באינטל שדיבר על Intel IDM 2.0.

בהמשך הבוקר נפתח האירוע המרכזי בדבריה ובברכתה של רולא דאגר. זה גם הזמן להודות לאיציק רייך סמנכ"ל הטכנולוגיות שלנו שהוביל את מליאת הבינה המלאכותית וג'ף וייט, CTO Edge על ניהול הדיון אודות ה-Edge. במפגשים אלו לקח חלק גם מנכ"ל Dell Technologies ישראל, ליאור פוני שהתמקד באופן שבו השותפות עם Dell Technologies יכולה לסייע למנהיגים להפוך רעיונות לחדשנות מהר יותר, במטרה להשיג את אסטרטגית הטרנספורמציה הרצויה לארגון שלהם.

ליאור פוני פתח את דבריו בשיחה עם האווטאר שלו מה-Dell Technologies metaverse, הרחיב על חשיבות החדשנות לעסקים וסיפק תובנות על מדד החדשנות.

לצפייה בסרטון האווטאר של ליאור פוני:

לצפייה בחווית המטאוורס מכנס ה-Dell Technologies Forum 2023:

כמו כן, היה לנו הכבוד לחשוף 3 סיפורי הצלחה של לקוחות אסטרטגיים: 'בריאות כללית', 'הראל ביטוח' ו'עיריית תל אביב'. שמחנו לחלוק עם המשתתפים את הסיפורים המלאים על פרויקטי Power Flex, VDI, סייבר ואחסון עם הארגונים המובילים בשוק המקומי.

תערוכת הפתרונות היתה מגוונת צבעונית ודינמית במיוחד עם אזור Future of Work שהובל ע"י צוות מומחי ה-CSG שלנו וכלל תצוגה מרשימה של פתרונות המותאמים לארבעת הפרסונות: מחשבים ניידים, מחשבים שולחניים ומוצרי D&CP. אזור ISG שהציג פתרונות Multi-Cloud ו-aas MDI & Edge ופתרונות אבטחה משופרים באמצעות משחק VR Security בהובלת צוות ה-ISG המקומי שלנו.

חוויית Metaverse VR שכללה 4 סביבות וירטואליות שונות - Server, Storage+, CSG ו-Hiper Global.

התערוכה כללה גם 5 אזורי ידע בהם הוצגו 25 מפגשי פריצה. בנוסף למפגשים הטכנולוגיים, קיימנו מפגש בן שעה שהתמקד ב-DEI, בו הצגנו למשתתפים את היעדים והעשייה המקומית המתמקדת בהשפעה על האקוסיסטם הטכנולוגי והנגשתו לקבוצות מיעוט בחברה הישראלית כמו יהודים אורתודוקסים, נשים וערבים. זו ההזדמנות שלנו להודות לעמותות שמסייעות לנו אשר לקחו חלק פעיל בכנס והציגו במפגש Impacting lives – Impacting Business.

תודה לכל מי שתרם להצלחת האירוע ולאלפי המשתתפים שבוחרים בכל שנה מחדש להיות חלק מקהילה עצמתית שמתפתחת ומקדמת טכנולוגיה וחדשנות מקומית.

מצפים לראותכם גם בשנה הבאה.