מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייה
סגירה
sponsored by 

DELL TECHNOLOGIES WORLD 2024

20/05/2024

20-23.05.2024 | Dell Technologies World

ההרשמה החלה! Dell Technologies World - האירוע השנתי המדובר שלנו יתרחש השנה במלון The Venetian בלאס וגאס, בין התאריכים 20-23 במאי 2024 - הכנס מהווה חלון ראווה לכל הדרכים בהן תוכלו למנף טכנולוגיה, להאיץ רעיונות ולקדם חדשנות. בואו להיפגש עם קהילה של אנשי טכנולוגיה ומובילי חדשנות על מנת לשתף, להבין ולקחת חלק בחזון ליצירת העתיד.

למידע נוסף והרשמה - לחצו כאן

 

טכנולוגיה מעולם לא התקדמה מהר יותר. כנס ה-Dell Technologies World מספקת את כל מה שאתם צריכים על מנת לאמץ את הטרנדים המתפתחים של המחר , החל מ-Keynotes של בעלי חזון ופורצי דרך ועד להזדמנויות עסקיות לנטוורקינג.

למידע נוסף והרשמה - לחצו כאן

 

בואו להתחבר! יוצרים קשרים שימנפו את העסק שלכם

הרעיון הגדול הבא שלכם נמצא במרחק שיחה. צרו קשר עם קהילה מגוונת במגמות טכנולוגיות future-focused, בואו לפגוש שותפים חדשים וליצור קשרים בעלי ערך עם מובילי תעשייה ומקבלי החלטות.

כנס ה-Dell Technologies World כאן גם להשחיז ולחדד את הכישורים הטכנולוגיים שלכם: לסייע לכם לתכנן צמיחה, לפתח יעילות ולהיות פרודוקטיביים יותר. הצטרפו להדרכות מעשיות ולמפגשים טכניים מגוונים מפי מומחים בינלאומיים.

למידע נוסף והרשמה - לחצו כאן

 

מה עוד?

מפגשי BREAKOUT SESSIONS

הרצאות טכנולוגיה שנועדו להניע אתכם! בואו להפוך את החוויה שלכם לייחודית ולבחור מתוך מגוון מפגשים ממוקדי טכנולוגיה שנועדו לעורר השראה.

שאלו את המומחה

קבל תשובות לשאלות העסקיות הגדולות ביותר שלכם. צרו קשר עם מומחי Dell Technologies על מנת לקבל פתרונות בזמן אמת לצרכי ה-IT החיוניים ביותר שלכם.

מעבדות HANDS-ON

התנסה בטכנולוגיה העדכנית ביותר, ממקור ראשון. בואו לצלול לתוך החידושים הטכנולוגיים הטריים ביותר ולפתח מיומנויות חדשות שיעזרו לכם בקידום הקריירה.

קבלת CERTIFICATIONS

להעלות את הרמה עם הסמכות ללא עלות נוספת! בואו לקדם את הכישורים שלכם ולשדרג את יכולות הצוות עם הסמכות טכניות.

הכפר THE VILLAGE

להירגע ולהנות עם קולגות. בואו ליצור רשת קשרים חדשים וצ'יל אאוט עם וייב, משחקים ועוד בכפר.

תערוכת פתרונות

חוקרים את הטכנולוגיות והפתרונות העדכניים ביותר בעולם האמיתי. בואו להתנסות בטכנולוגיות המובילות מבית Dell Technologies והשותפים שלנו בתערוכת פתרונות מרתקת.

למידע נוסף והרשמה - לחצו כאן

הצטרפו אלינו לארבעה ימים של טכנולוגיה עתידית ב-Dell Technologies World תתחברו למובילי התעשייה ולאנשי IT על מנת לחלוק תובנות ומידע, לקבל סקירה על המגמות הטכנולוגיות האחרונות וליצור אסטרטגיות מעשיות עבור העסק שלכם.

למידע נוסף והרשמה - לחצו כאן