מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייה
סגירה
sponsored by 

5 דרכים בהן שירותי ה-IT תורמים לפיתוח יתרונות אסטרטגיים

27/06/2023

מאמר מאת שרון רוסו, Services Account Executive ב-Dell Technologies

5 דרכים בהן שירותי ה-IT תורמים לפיתוח יתרונות אסטרטגיים

הטכנולוגיה כידוע מניעה חדשנות. היכולת למנף אותה במהירות ובאג'יליות במטרה לייצר תוצאות עסקיות ספציפיות מסייעת לחברות רבות ליצור בידול ולצמוח. זה מה שאנחנו עושים בשירותי Dell מדי יום - אנחנו הדבק שמקשר את פתרונות ה-IT לתהליכים תפעוליים במטרה לספק תוצאות עסקיות עקביות לאורך זמן.

במחקר שבוצע ע"י Forrester Consulting עבור Dell במרץ 2023 עם למעלה מ-500 מקבלי החלטות גלובליים בתחום ה-IT נבחנו מהם הצרכים האמיתיים שלהם מספקי ה-IT.

בקצרה על ממצאי המחקר: חשיבות ספקי שירותי IT הולכת וגדלה להטמעה וניהול של סביבות מודרניות ומאובטחות, תוך שהם משמשים גם כיועצים אסטרטגיים וכשלוחה של הארגון בו הם תומכים.

במאמר שלפניכם נעמוד על חמש תובנות המבוססות על המחקר:

1. חברות בכל סדר גודל נותנות עדיפות לאבטחת סייבר- והן זקוקות לשותף מהימן

הנושא הזה נפוץ ומוכר מכל שיחת לקוח שיש לי. חברות זקוקות לעזרה יזומה בנוגע למצב האבטחה שלהן. נתוני המחקר של Forrester מראים שקרוב ל-80% ממקבלי ההחלטות בתחום ה-IT שנסקרו הגדילו השנה את תעדוף האבטחה. למעשה, 83% מציינים שהם זקוקים לשירותים חיצוניים על מנת לשפר יוזמות אבטחה ולהגביר את החוסן העסקי.

פורסטר מצהירה באחת מהמלצותיה המרכזיות כי "ההתקשרויות של ספקי שירותי IT מתפתחות לקראת מודל מבוסס אמון - כזה שמתמקד ביצירה משותפת". דוגמה מצוינת לכך היא הפתרון הפרואקטיבי שהקמנו עם Phoenix Children’s. הם ביקשו שנספק להם  את האבטחה, הנראות והחוסן הנדרשים כדי לסכל איומי סייבר מודרניים, ופתרונות הזיהוי ותגובה המנוהלים שלנו (MDR) התאימו להם בצורה מושלמת.

2. המשך האצה באימוץ אסטרטגיית מולטי-קלאוד בשלב התכנון

אימוץ אסטרטגיית מולטי קלאוד כבר בשלב התכנון הופכת להיות החלטה קריטית. מחקר של Forrester חשף כי-66% מהמשיבים יעבדו עם ספק שירותי IT על מנת שיסייע להם בהקמת מודל תפעול מולטי-קלאוד, ו-73% מרגישים שזה חשוב או חשוב ביותר שה-OEM מציע שירותי פריסה/יישום לתשתית נתונים מודרנית. עננים יכולים להיות מורכבים ויקרים, ולכן חשוב שתהיה להם גמישות, מדרגיות ופשטות בכל העננים הציבוריים, המקומי, co-location והקצה.

3. חיוניות ה-Professional services הולכת וגוברת להשגת ערך עסקי מוחשי

לשירותים כמו ייעוץ, שירותים מנוהלים, מומחים באתר, שירותי הוראה ושירותי ענן יש השפעה משמעותית על ה-IT והעסק כולו. בקרב המשיבים לסקר, 75% ציינו שהם זקוקים למומחיות חיצונית על מנת להשיג תוצאות ספציפיות, כאשר 69% ציינו חוסר במשאבים או במומחיות למימוש מלוא הערך של הטכנולוגיה שלהם. שירותים מקצועיים מספקים את הידע והכישורים האסטרטגיים והטכניים הדרושים למילוי הפער הזה, ומאפשרים ללקוחותינו להתמקד בליבה העסקית שלהם.

4. הביקוש למחשוב וניהול קצה מגיע לשיאים חדשים

זרם הנתונים העצום שנוצר מחוץ למרכז הנתונים מחייב אימוץ פתרונות מחשוב קצה לניהול, עיבוד והפקת ערך מהנפח המיוצר. לפי ממצאי המחקר, 84% ממקבלי ההחלטות בתחום ה-IT מעדיפים לבצע מיקור חוץ או לפנות לעזרה מספק שירותי IT לעומת הסתמכות על יישום עצמי לפתרונות קצה. ישנם יישומי קצה אדירים בשווקים אנכיים, כולל טלקומוניקציה, ייצור, תעשייה, בריאות ועוד. צוות ה-IT לא יכול להיות בכל קצה, ולקוחות זקוקים לשותפים מיומנים שיכולים להאיץ אוטומציה והרחבה.

5. הטכנולוגיה מגדירה את חווית "העבודה מכל מקום"

הדינמיקה של עבודה היברידית שינתה את האופן שבו ארגונים מיישמים, מנהלים ומייעלים טכנולוגיה, אבל דבר אחד נשאר קבוע: החוויה חשובה ללקוחות ולחברי הצוות. למעשה, 64% מהמשיבים הסכימו שספקי שירותי IT עוזרים להם לספק חוויה טובה יותר לכוח העבודה ההיברידי שלהם.

הטכנולוגיה נשארת קבועה בכלכלת "do-anything-from-anywhere". מחקרים ממשיכים לצביע על כך ששירותי IT הם קריטיים בחשיבותם לאופן שבו לקוחות ממנפים טכנולוגיה במטרה להניע חדשנות ולהשיג את התוצאות המיועדות שלקוחות הקצה שלהם מצפים מהם.


לחצו כאן למחקר המלא של Forrester ותיאום פגישה עם Dell Technologies על מנת ללמוד עוד על התוצאות.