מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייה
סגירה
sponsored by 

בית ספר לטרנספורמציה

21/08/2023

הקשר שבין עדכונים ותמיכה מרחוק לבין חוויית לימוד מעצימה 

מאת: בן ניסים, Senior Service Account Manager

כולנו מכירים את הרגעים האלו, שהמחשב נדרש בעדכונים, הורדת דרייברים, גרסאות, חידוש מנוי או תמיכה, הודעות מערכת ועוד. הרגעים האלו הופכים להיות קריטים אף יותר, כשמדובר בשימוש מחשובי בקרב ילדים - או בכלל, באופן כללי, קבוצת משתמשים שזהו אינו המחשב הקבוע שלהם. 

כאן נכנס שירות ה-ProSupport Plus של Dell, ויש לי סיפור הצלחה מיוחד מעבר לים לשתף אתכם, כי כשהכל עובד אחוד, הכל עובד טוב יותר בשביל כולם - מהרמה הניהולית ועד משתמשי הקצה. 

מחוז 'פיניקס' באריזונה ארה"ב יצר מציאות חדשנית ואחודה שהקפיצה אותו קדימה והציבה אותו מוביל על מפת החינוך העולמית, באמצעות פתרונות Dell Technologies.

בואו נצלול ונכיר את הפרטים. 

הכירו את צרכי מחוז פיניקס:

מחוז פיניקס החליטו להתקדם בקפיצה משמעותית דיגיטלית. היה להם ברור שזה דורש הרבה יותר אמצעי מיחשוב - ליתר דיוק, פי 3 מחשבים ניידים, מחשבים נייחים ותחנות עבודה. הם הבינו שכדי לשמור על הרכישות עדכניות ופונקציונליות לאורך שנים קדימה, ולמצות את ההשקעה הכלכלית הזו באופן האפקטיבי ביותר, הם זקוקים לשירות טוב. שירות ProSupport Plus מאפשר לבצע אוטומציה יעילה ומספק תמיכה מרחוק עבור כל המכשירים הדיגיטליים, תוך מזעור המתח והשיבושים לסטודנטים, לסגל, ולצוותי ה- IT.

תוצאות עסקיות:

  • הודות לשינוי ירדו זמני ההשבתה ועלתה הפרודוקטיביות של כל המשתמשים
  • הזמן הדרוש לטיפול בתיקונים או החלפות ירד במעל ל-50%
  • הזמנת חלקים חדשים ירדה משעות לדקות.
  • התמיכה במכשירים התרחבה פי 3 -  ללא גידול בצוות.
  • מאפשרת תגובה יזומה לצורכי ה-IT המחוזיים.

ה-Phoenix Union High School District הוא אחד ממחוזות התיכונים הגדולים והטובים ביותר בארה"ב עם 23 בתי ספר, למעלה מ-28,000 תלמידים ו-4,000 אנשי צוות. המחוז משרת משפחות על פני 220 קמ"ר בבירת אריזונה פיניקס.

הכל התחיל בגישת “one-to-one”, על פיה כל מורה וכל תלמיד קיבלו מכשיר דיגיטלי. הטרנספורמציה הציבה אתגרים עצומים, שהצריכו גישה מודרנית שמסוגלת לתמוך באופן מלא בצי עצום של מכשירים מרוחקים. תיכוני המחוז בפיניקס היו צריכים להפוך את תמיכת המחשוב האישי לאוטומטית במטרה להפחית מתחים ובזבוז זמן משווע - לא רק בעבור התלמידים והמורים, אלא גם עבור צוותי ה-IT המחוזיים.

"אנחנו נסמכים על פתרונות Dell Technologies כבר קרוב ל-20 שנה", אומרת איימי רמפרי, מנהלת התמיכה הטכנולוגי ב-Phoenix Union High School District. "יש ברשותנו כעת כ-50,000 מכשירים דיגיטליים ברחבי המחוז. כל מחשב נייד נמצא בראש סדר העדיפויות מאחר וזה הכלי בו התלמידים לומדים ומבצעים את המשימות שלהם".

כאשר מדובר בבני נוער, אין זה מפתיע שעלו כמה בעיות. "התיקים נופלים או נחבטים, או תאונות עם אחים קטנים", מסבירה איימי. "האמרה הישנה על הכלב שאכל את שיעורי הבית הפכה הכלב אכל את המחשב שלי". עוד מוסיפה איימי, "תמיכת Dell ProSupport Plus למחשבים האישיים חיונית על מנת להבטיח שכולם יוכלו להפיק את המירב מהמכשירים שלהם".

מקדימים פתרון לבעיות באמצעות תובנות

רוב מורי ותלמידי המחוז מצויידים במחשבים ניידים רבי עצמה מסדרה Dell Latitude. חלק מהמשתמשים נהנים גם מתחנות העבודה Dell Precision המספקות ביצועים גבוהים, וחלקם ממגוון המחשבים השולחניים הכוללים מצלמות מסדרת Dell Optiplex All-in-One. בשילוב ה-ProSupport Plus למחשבים האישיים, מחוז פיניקס מקבל תמיכה חכמה הכוללת תובנות עבור צי המחשבים שלו. המחוז נהנה מתמיכה 24x7, תיקון באתר ביום העסקים הבא, עדיפות בגישה למומחים ולניטור מרוכז של אספקת חלקים.

נאספים נתונים מצי המכשירים של Phoenix Union, ומאפשרים לצוות ה-IT לחזות ולפתור בעיות לפני שהן מדווחות. היכולת הזו משחררת אותם לעבוד על פרויקטים אחרים. "למרבה המזל, בין אם מדובר במכשירים, פריסה, תמיכה או שירותים, Dell Technologies תמיד נמצאת שם כשצריך", אומרת רמפרי. "בעידן הדיגיטלי יש תלות בלמידה ואפילו בחינה דיגיטלית, אין זמן להשבתה."

סוללים את הנתיב לתמיכה אוטומטית

איימי והצוות שלה משתמשים בפורטל המקוון TechDirect לצרכי מלאי, קיבוץ וניהול צי המכשירים - עם ניהול תיקים בשירות עצמי ושיגור חלקים חיזוי, זיהוי ופתרון בעיות פרואקטיבי. בנוסף, טכנולוגיית Dell SupportAssist מאפשרת תמיכה מודרנית מונעת בינה מלאכותית, הכולל ניתוח בריאות הצי ואבטחה, מדדים לחפירה עמוקה יותר לתוך בעיות ביצועים פוטנציאליות, ועדכונים ליישומים, קושחה ומנהלי התקנים - הכל באמצעות לוח מחוונים יחיד ב-TechDirect.

"עם אזורים בכל קמפוס שסטודנטים יכולים ללכת אליהם בכל עת לתמיכה טכנית, הפכנו לכרטיס היציאה החדש", אומרת רמפרי. "אנו משתמשים בפורטל TechDirect כדי לשלוח חלקים באופן עצמי, וזה קיצץ את הזמן שהטכנאים שלנו מקדישים לתיקון מכשירים בחצי. טכנולוגיית SupportAssist מאפשרת לנו התאמה אישית לאוטומציה עבור משימות ידניות, לייעל ביצועים ולהסיר וירוסים ותוכנות זדוניות."

באמצעות יישום המאפיינים העדכניים ביותר מבוססי המודיעין של ProSupport Plus למחשבים אישיים, הצוות של איימי יכול להמשיך לבנות אוטומציה רחבה יותר בתהליך ה-IT של המחוז על מנת לפתח עוד יותר את חווית התמיכה שלהם במחשב. איימי מסכמת, "אני מעריכה מאוד את השותפות שלנו עם Dell Technologies. הם תמיד זמינים לכל דבר שאנחנו צריכים."

להורדת סיפור ההצלחה המלא מהאתר הגלובלי שלנו - היכנסו כאן