מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייה
סגירה
sponsored by 

עדכוני ניהול מערכת- מרץ 2024

12/03/2024

עדכוני ניהול מערכת מרץ 2024

מאת: שעיה בכר, Solution Architect, ב-Dell Technologies

אינטגרציות OpenManage עם ServiceNow גירסה 2.2.0 זמינה כעת

אינטגרציות Dell OpenManage מעצימות לקוחות לפירוק מוקדי מידע (information silos) המאיימים על עלות הבעלות הכוללת (TCO) ומסבכים את ניהול שירותי ה-IT והתפעול. השילוב של OpenManage עם ServiceNow מאפשר ללקוחות לייעל את ניהול שירותי ה-IT ולהפחית סיכון במרכזי הנתונים שלהם. השילוב מאפשר ללקוחות להשתמש בפתרונות ה-CMDB, ניהול שירותי ITSM וניהול תפעול  ITOM של ServiceNow ולהנות מניהול משופר בשירות ותפעול שרתי PowerEdge (ל-Tower, Blade, Rack), מארזים (MX7000, VRTX, FX2/FX2s ו-M1000e מדור קודם) וכן תשתית hyper-converged אחודה (VxRail, Nutanix XC-series).

בנוסף, הוא משתלב גם עם Secure Connect Gateway SCG כמו גם עם OME Services Plugin על מנת לייבא ולעדכן באופן מחזורי את בקשות התמיכה הטכנית של Dell מול התקני השרתים והמארזים, ובכך לאפשר ללקוחות לצפות ולעקוב אחר בקשות תמיכה במהלך תהליך מחזור החיים של האירוע.

 האוטומציה החכמה מאפשרת ללקוחות לחבר תהליכי IT ונתונים שונים ממסופים מרובים למסוף יחיד. אינטגרציה המאפשרת למנהלי שירותי IT לעקוב אחר הפסקות שירות ותשתית לפני שהן משפיעות על ביצועי השירות ולהאיץ שינויים תוך מזעור סיכונים במרכז הנתונים שלהם.

 להלן השיפורים המרכזיים בגרסה:

OpenManage Integration with ServiceNow version 2.2.0 Now Available

למידע נוסף: מפרט להורדה | למוקד הידע