מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייה
סגירה
sponsored by 

הגיע הזמן ל-APEX

28/07/2022

מאמר מאת יובל רוטקאי, Advisory Account system Engineer ב-Dell Technologies.

הגיע הזמן ל-APEX

בואו להכיר את הפלטפורמה שמפשטת את עולם ה-Multi-Cloud עם ההשקה החגיגית בכנס הישראלי בהובלת יובל רוטקאי ובהשתתפות ריצ'מונד אנג, מנהל המוצר.

בתחילת החודש קיימנו את הכנס השנתי ה-Dell Technologies Forum בהשתתפות מאות לקוחות ושותפים עסקיים.

הכנס היה גדוש בהכרזות, חידושים ויכולות שיסייעו לארגונים להיות מוכנים לדבר הבא בדיגיטל.

אחת ההכרזות העיקריות והחשובות היתה בנוגע לפלטפורמת ה-APEX שלנו. שמחתי לארח בכנס המקומי את מנהל המוצר ריצ'מונד אנג, שהגיע לשתף את המשתתפים בתובנות וביתרונות ש-APEX מאפשר לצד דוגמאות לאינטגרציה בין מודל ה-Multi Cloud שלנו ל-HyperScaler וכן התייחסות לשיתוף הפעולה המרתק עם SnowFlake.

אז מה זה בכלל APEX ואיך תוכלו גם אתם לפשט את המורכבות בין פלטפורמות ומיקומים בעולם של ריבוי עננים? כל המידע במאמר.

 

עוד עננים? אין בעיה. מפשטים את עולם ה-Multi-Cloud שלך

המעבר של לקוחות למודל של as-a-service מקבל תאוצה. ארגונים רוצים להפיק הרבה יותר תובנות מהמידע שהם אוגרים, הם רוצים לאגור כמות גדולה יותר של מידע כדי להרכיב מודלים מדויקים יותר שייהפכו אחר כך לשרותים עבור לקוחות ויצרו יתרון תחרותי. על כן, מודל של as-aa-service נותן להם מענה.

בכנס Dell Technologies Forum ISRAEL הרחבנו על הפתרון as-a-service עם השקתו בישראל.

באופן כללי, ההכרזות האחרונות של APEX ו-Multi-Cloud מפשטות את מורכבות ה-IT ומרחיבות את האקוסיסטם שלנו כדי לנצל את העצמה ואת ה Best of Bread שקיים בכל ענן (ציבורי, פרטי, היברידי) עם נתונים ויישומים הפרוסים על פני מספר מרכזי נתונים, מתקני co-location, עננים ציבוריים, ובאופן מתגבר בקצה, נוף ה-IT הנוכחי מאתגר יותר מאי פעם. לקוחות רוצים את הקלות והגמישות של חווית הענן והם רוצים את החוויה הזו בכל מקום בו הם פועלים, לא רק בענן הציבורי. כבר כמה עשורים שארגונים סומכים על Dell עם הנכסים החשובים ביותר שלהם - התשתית שמנהלת את העסקים שלהם - ואנחנו יודעים עד כמה הפתרונות הנכונים יכולים להיות מחוללי שינוי עבור ה-IT. זו הסיבה שאנו מוציאים את המורכבות מחווית ה Multi Cloud ומספקים חווית ענן חלקה בכל מקום בו נמצאים אפליקציות או נתונים.

ב-Dell Technologies Forum שיתפנו במגוון התכונות והשירותים שאנחנו מפתחים במטרה לסייע ללקוחות לעשות בדיוק את זה.

זה כולל פתרונות המפשטים את המורכבות בין פלטפורמות ומיקומים, לצד אקו-סיסטם מרובה עננים, על מנת לאפשר לארגונים חופש בחירה למיצוי הפוטנציאל האמיתי של ריבוי עננים.  

הכירו את מגוון השרותים ש- APEX נותן בתחומים של Security, Cyber Recovery, Storage, Private Cloud, Multi Cloud ועוד:

פישוט המורכבות בין פלטפורמות ומיקומים

הלקוחות שלנו אמרו שהם רוצים גישה לפתרונות הדרושים להם, בכל מקום, כדי שיוכלו לפשט את ה-IT ולהרחיב את ההשקעות והכישורים הקיימים. כתוצאה מכך, אנו מביאים את התוכנה המובילה בתעשייה לספקי ענן ציבוריים גדולים, מספקים ללקוחות גישה לאחסון החדשני הטוב ביותר של Dell Technologies בכל מקום בו הם נדרשים לכך, ויוצרים חוויות ענן מפושטות על פני הפורטפוליו המוביל בתעשיה, המנוהל כשירות עם APEX - כך שארגונים יוכלו להגביר את הזריזות והשליטה על מנת להשיג תוצאות טובות יותר, מהר יותר.

Dell משלבת פתרונות עומסי עבודה מנוהלים ל-APEX, החל משירותי ה-APEX Cyber Recovery.

עבור ארגונים רבים, המעבר למודלי צריכה של as-a-service וענן הפך את אבטחת הנתונים העסקיים למורכבת מתמיד. במקביל, ארגונים מתמודדים עם נוף איומים שמתפתח ללא הרף והתקפות שרק עולות ברמת התחכום. למעשה, על פי דו"ח גרטנר שנערך לאחרונה, הוצאות משתמשי הקצה העולמיות לאבטחת מידע וניהול סיכונים יגיעו לכ-168 מיליארד דולר בשנת 2022, עלייה של למעלה מ-13 מיליארד דולר מ-2021. ארגונים זקוקים לפתרונות שיכולים לסייע להם בהפחתת המורכבות התפעולית תוך ניצול היתרון של כוח אדם מיומן ומוביל בתעשייה עם עשרות שנות ניסיון.

זו הסיבה שאנו מרחיבים את פורטפוליו ה-APEX כך שיכלול כעת פתרונות לעומסי עבודה מנוהלים, במטרה לסייע ללקוחות להשיג את התוצאות שהם רוצים. הראשון מבין הפתרונות הללו, הוא APEX Cyber Recovery Services, המבודד נתונים קריטיים מאיומי אבטחה ומסייע לארגונים לחדש במהירות את הפעילות הרגילה לאחר מתקפת סייבר.

עם ה-APEX Cyber Recovery Services אנו לוקחים את הידע שצברנו מפריסת למעלה מ-1,900 פתרונות כספת מבודדים ברחבי העולם ומספקים את המומחיות הזו כשירות ללקוחות כדי שיוכלו להתאושש בצורה יעילה יותר ממתקפת סייבר. אנו מסייעים ללקוחות בזיהוי הנתונים עליהם יש להגן בכספת, בניהול פעולות שחזור הסייבר היומיומיות, וסיוע בפעילויות שחזור במקרה של אירוע. כל שעל הלקוח לעשות הוא לבחור ברמת שירות השחזור ובקיבולת הכספת הראשונית ו-Dell תדאג לכל השאר. זה מפשט את התפעול, מאיץ את ההתאוששות לאחר מתקפת סייבר ומציע ללקוחות שקט נפשי רב ערך.

Freedom of Choice הוא קו שמנחה את Dell Technologies כשהמטרה היא לאפשר לארגונים את חופש הבחירה, גם במודל as-a-service וגם לוודא (בדומה לפתרונות Traditional On-Premשל Dell) כי אנחנו נותנים חוויה של אקו-סיסטם פתוח, קרי, לא נועלים את הארגון בשרות כזה או אחר. 

על כן, כיום, ניתן להטמיע פתרונות בתחום האחסון, הגנה על המידע, אבטחת מידע וכו גם ב Hyper Sclares בענן הציבורי ולקבל אותם כשירות על בסיס אותה טכנולוגיה טובה ומוכרת של Dell Technologies.

ב-Dell Technologies Forum, הצגנו למשתתפים את ההתקדמות המהירה באמצעות תוכנות המבוססות על פלטפורמות האחסון PowerStore, PowerFlex, PowerScale ו-ObjectScale - הפועלות בעננים ציבוריים.

במהלך הכנס סיפקנו הצצה למה שאפשרי כאשר מביאים שירותי נתונים ברמה ארגונית לענן הציבורי. ארגונים יכולים לנצל מקרי שימוש מרובה עננים וענן ציבורי כגון התפוצצות ענן, בדיקה ופיתוח, ניידות נתונים ו/או קונטיינרים וכן ניתוח נתונים מבוסס ענן בקנה מידה. לדוגמה, לקוח יכול לפתח את היישומים שלו פעם אחת ולפרוס אותם בכל מקום בו ירצה, ליצירת חווית ענן עקבית עבור יישומים על פני מספר עננים ציבוריים. המתודולוגיה שיישמנו אותה מאפשרת ליצור עקביות, שליטה ובחירה בתכנון אסטרטגיית נתונים מרובת עננים שעובדת עבורם. זה מבוסס על הפתרונות הטובים ביותר כמו פורטפוליו הגנת הנתונים שלנו, שכבר תומך ביותר מ-1,000 לקוחות ולמעלה מ-10 אקס-בייט אחסון בין ספקי ענן ציבוריים.

בנוסף הצגנו וסיפקנו דוגמאות לאינטגרציה בין מודל ה Multi Cloud של Dell Technologies לבין עם HyperScaler. אחת מהדוגמאות הבולטות היא השיתוף פעולה עם SnowFlake.

כולנו מבינים ששנת 2020 הייתה שנה מאד מאתגרת. העולם השתנה ביום אחד והאדמה רעדה לנו בין הרגליים. ארגונים היו צריכים בצורה כמעט מידית לשנות את צורת העבודה. חלקם היו צריכים לתכנן מחדש את סביבת העבודה של העובד, עבודה מרחוק ולתת מענה מידי בהיבטים של תשתית, פלטפורמה, אפליקציות, אבטחת מידע ועוד.

יחד עם זאת, COVID-19 היה גם מאיץ לכל מה שקשור לתכנון ויישום הטרנספורמציה הדיגיטלית. לקוחות מצאו את עצמם צריכים לעשות מעבר ממודלים של Client-Server, ממודלים מסורתיים של התקשרות עם הלקוחות שלהם למודל יותר דינאמי שהצריך שינויים באפליקציות ובתשתית. יחד עם כל השינויים האלו, אחד הדברים המשמעותיים שקרה הוא שהזרם של המידע שהגיע לארגונים התחיל להיות מאד כבד.

הגידול במידע הוא לא משהו שמפתיע אף אחד. זה נושא שאנחנו מדברים עליו שנים. אבל לפי Forrester כמות הנתונים וחוסר היכולת לחלץ תובנות מנתונים אלה זינק מהמקום ה-11 בשנת 2016 למקום השלישי בשנת 2020.

לקוחות מסתמכים על פלטפורמות מתקדמות לניתוח נתונים במטרה להפוך את הנתונים שלהם לתובנות והם רוצים יותר ויותר פתרונות שיעזרו להם לעשות זאת, לא משנה היכן הנתונים שלהם נמצאים. החיבור שלנו עם Snowflake יסייע ללקוחות לעשות בדיוק את זה. אנו מחברים את Snowflake Data Cloud לנתונים המאוחסנים ב-Dell ECS, ומאפשרים ללקוחות לבצע ניתוחים מול נתוני אחסון האובייקטים שלהם במקום או על ידי העתקתם לעננים ציבוריים. המשמעות היא שלקוחות יקבלו גמישות ובחירה באופן שבו הם מאחסנים נתונים והופכים אותם לתובנות. החיבור הזה הוא דוגמה נוספת לאופן שבו אנו מרחיבים כל הזמן את ה- multi-cloud ecosystem שלנו, ומקלים על לקוחות להתחבר, לשתף ולחדש עם נתונים.

Dell משנה את הדרך שבה לקוחות צורכים פתרונות. החידושים האחרונים שלנו הם רק חלק מהדרכים בהן אנחנו מסייעים ללקוחות לפשט את חווית ריבוי העננים ולנצל את היתרונות של אקוסיסטם פתוח ולהנות מהפתרונות הטובים ביותר לקידום חדשנות ארגונית.

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים >