מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייה
סגירה
sponsored by 

מהו APEX?

10/02/2022

ארז בטיש, Advisory Specialist SE for CI, HCI and Cloud Platforms ב-Dell Technologies ישראל

מהו APEX? בואו להכיר חווית ענן פשוטה ועקבית כשירות

שירות ה-APEX מבית Dell Technologies מספק חווית ענן פשוטה ועקבית כשירות.

באמצעות שירותי APEX ארגונים יכולים ליהנות מאספקה מהירה, סקלביליות On Demand ותשלום גמיש בגישת Pay as you go על פני כל סביבת המולטי קלאוד, מולטי Edge או מולטי דאטה סנטר.

שירותי APEX מאפשרים לארגונים לצרוך את מיטב החדשנות הטכנולוגית של Dell Technologies כשירות, תוך גמישות מירבית הדרושה להסתגלות ושגשוג.

גישת Cloud First- מקום טוב להתחיל

ארגונים רבים נוהגים כיום בגישת הענן תחילה ובוחנים פתרונות טכנולוגים מבוססי ענן לפני כולם. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהם אוהבים את הקלות והגמישות שמספקת חווית הענן, במיוחד היכולת לספק שירותים במהירות, להרחיב משאבים עפ"י דרישה ולשלם על פי צריכה. כתוצאה מכך, מרבית הארגונים מצפים ליכולות אלו לא רק בענן הציבורי אלה גם בתוך מרכז הנתונים במתחם הלקוח.

כמובן שבגישת Cloud first אין זה אומר "ענן ציבורי בלבד". לעיתים קרובות הכוונה היא דווקא לשילוב של ענן ציבורי, פרטי והיברידי. מובילי תחום ה-IT יודעים לומר שאין הם מעוניינים להיות מוגבלים לספק ענן אחד אלא רוצים את הגמישות לבחור בדרך הנכונה בה יוכלו לעמוד ביעדים שלהם.

איך מפשטים את חווית הענן? הורידו את המדריך ללמוד על היתרונות של APEX

 

ארבע יתרונות ל-IT-As-a-Service עפ"י FORBES

 

במחקר של Forbes Insights נבדקו 800 מנהלי IT גלובליים ונמצא ש-77% מהארגונים שאימצו את מודל ה-IT מבוסס צריכה, שיפרו את יכולות ההסתגלות שלהם לשינויים בשוק בהשוואה למשתמשים במודל צריכה מסורתי. 

  1. אישור מהיר לרכישות IT-בהשוואה לארגונים הרוכשים את ה-IT שלהם מראש, ארגונים שאימצו IT מבוסס צריכה, בסבירות גבוהה הבטיחו ירידה ברכישות ה-IT המתוכננות ביותר מ-10% במהלך שלוש השנים האחרונות.

  2. פריסות IT מהירות יותר- 42% מהארגונים מדווחים שלוקח להם חודש או פחות לשילוב רכיב תשתית חדש, מ-תכנון לפריסה.

  3. שביעות רצון גבוהה יותר- למעלה משלושת רבעי מאמצי ה-IT מבוסס צריכה (85%) מציינים כי במהלך שלוש השנים האחרונות הצליחו לשפר את שביעות רצון הלקוחות שלהם- מדובר ב-13% יותר לעומת אלה שרוכשים את ה IT שלהם מראש.

  4. יותר יכולות חדשנות- ה-IT מבוסס צריכה מילא תפקיד חשוב בהנעת עסקים וקידום חדשנות. עסקים הנוהגים בעיקר ב-IT מבוסס צריכה הם בעלי הסיכוי הגבוהה ביותר לשביעות רצון לקוחות וחווית המשתמש משופרת- כמעט פי 1.2 יותר.

להורדת הדוח המלא ממחקר FORBES- לחצו כאן

הערך העסקי של פתרונות APEX

 

במחקר שערכה חברת IDC המשתתפים זכו לגמישות ואג'יליות משמעותיים באמצעות פתרונות APEX מותאמים אישית לאחסון ומשאבי IT אחרים.

פתרונות אלה מבית Dell Technologies מסייעים לארגונים להתאים טוב יותר את משאבי ה-IT לדרישות העסקיות שלהם ולהפחית עלוית תפעוליות.

פתרונות APEX למעשה מסייעים בהפחתה משמעותי בעלות תפעול האחסון:

23% הפחתה בעלות תפעול אחסון ממוצעת לשנה

64% הפחתה בעלות של השבתות לא מתוכננות (עקב אובדן מופחת בפרודוקטיביות)

5% הפחתה בעלות תפעול האחסון (זמן עבודת הצוות, חשמל, מתקנים, co-location)

25% הפחתה בעלויות רכישת אחסון

רוצים ללמוד עוד על הערך העסקי של APEX- הורידו כאן את דו"ח IDC

לסיכום, שירותי הענן של APEX מאפשרים לארגונים ליהנות מפתרונות IT חדשניים ומתקדמים As-a-Service באופן פשוט המפחית את מורכבות האימוץ לחדשנות, באופן אג'ילי המאפשר להגיב במהירות להזדמנויות חדשות ובעיקר תחת שליטה מלאה ומינימום סיכונים למיקסום ביצועים בתנאים שלכם.